שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארונות לחדרי שינה

ארונות לחדרי שינה מזמינים רק אצל שיין ארונות! אצלנו תמצאו ארונות חדר שינה בסגנונות שונים – ארונות הזזה לחדר שינה, ארונות מעוצבים לחדר שינה ועוד. מעוניינים להזמין ארון לחדר שינה בהתאמה אישית? מעוניינים לקבל שירות מכל הלב בכל הנוגע להזמנת ארונות לחדרי שינה? הגעתם למקום הנכון!

האחסון בביתנו הוא הדבר החשוב ביותר, שכן, ללא אחסון הבית שלנו יהיה לא מסודר וחפצים יהיו בו בכל עבר. ארונות לחדרי שינה, הינו פתרון נהדר לאחסון לא רק של בגדים, כי אם נעליים ,תיקים ועוד חפצים שונים שברצוננו לאחסן ולמצוא להם מקום הולם. ניתן למצוא ארונות לחדרי שינה במגוון דגמים וחומרי גלם, הכל תלוי בתקציב של כל אחד. מי שמעוניין בהתאמה מיוחדת של ארונות לחדרי שינה בגלל נשיה, או קיר בעייתי, יוכל להשמין ארונות מנגר, אשר יוכל לבנות ארון שיתאים בדיוק לגודל ולעיצוב של שאר הרהיטים הנמצאים בחדר השינה שלכם. ניתן למצוא ארונות לחדרי שינה בעלי דלתות הזזה שנוחות לשימוש וכן, חוסכות במקום. רוב הדרישה לארונות היא עם דלתות הזזה שיש בהן אף מראות, כך שניתן להתלבש בנוחות.

 

ארון מעוצב לחדר שינהארון לחדר שינה

טיפים של שיין דור לתכנון פנימי של ארונות לחדרי השינה

התכנון הפנימי של ארונות לחדרי שינה הוא חשוב, היות ולכל אחד יש סוג בדים שונה, כמו כאלה שיש להם יותר בגדים לתלייה, או כאלה שיש להם בגדים המיועדים לקיפול. ניתן למצוא מגוון רב של מתקנים נשלפים לתלייה ועוד שכלולים חדשים בתחום הארונות שיקלו עליכם את הנגישות לארון ולמציאת בגדים בדרך מהירה וקלה יותר, מה שיכול להיות לחיוני מאוד למי שממהר בכל בוקר לעבודה. גם בחדרי השינה של הילדים, תוכלו להתקין ארונות שיחסכו במקום מצד אחד, אך יאחסנו את הבגדים, המשחקים והצעצועים של ילדיכם, מה שיקנה לחדר מראה מסודר יותר. מי שיש לו חלל קטן בחד השינה, יוכל להתקין ארונות גבוהים, כך שניתן יהיה לחסוך במקום, אך לאחסן חפצים רבים.

הצטיידו במידות המדויקות  

המידות של הארון, זה הפרט החשוב ביותר, ם אינכם מדייקים, יש להזמין נציג מטעם החברה שמייצרת את הארונות, או נגר פרטי המתמחה בייצור ארונות, כך שגם יוכל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת, על פי המידות של הארון. ניתן לאחסן נעליים, תיקים וכל מה שרק תחפצו בארון. חשוב כי הוא יתוכנן על פי הצרכים האישיים שלכם.  יש כאלה הרוכשים ארון בגדים יחד עם חדר השינה, אך יש כאלה שמעדיפים להזמין ארון שיותאם במדויק לצרכיהם האישיים, תוך התאמתו לשאר הריהוט בחדר השינה.

בחירה מתוך מגוון רחב של אפשרויות

עם השנים והזמן שעובר כך מספר האופציות והדגמים העומד לפנינו גדל. כל בית עסק מציג בפנינו אין ספור קטלוגים של ריהוט לכל חדרי הבית: קטלוג מיטות נוער , קטלוג ריהוט לחדרי שינה ועוד אין ספור של קטלוגים שמתחדשים מדי שנה בשנה. אז איך אנחנו יודעים לבחור את הדגם האידיאלי מתוך המגוון האין סופי? התשובה לכך היא שהבחירה הנכונה מתונת באופי שלכם, בחדר אותו אתם מעצבים ואופיו וכן בהתאמה לשאר חללי הבית והרהיטים בהם.

חברת שיין דור שמחה להציג בפניכם קולקציה עדכנית של מבחר חדרי שינה מעוצבים בהתאמה אישית - הקליקו לצפיה בקולקציה ולקבלת פרטים נוספים. נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

לקריאה נוספת: ארונות מדורגים