שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארונות בהזמנה אישית

כמו כל דבר בחיים, כשרוכשים גם ארונות, ובמיוחד אם אלה ארונות מרכזיים שתכליתם בבית היא חשובה לאין ערוך, חשוב לפנות לגורמים מקצועיים באמת אשר עוסקים בארונות במשרה מלאה מבלי להתייחס למוצר כעוד מוצר ריהוט בתכולה ביתית. בחנות כזו נלקחים בחשבון כל הפרמטרים הרלוונטיים לארון הזה ואין הרגשה של "סמוך", ו"תסתדר לבד", שאלו כידוע נפוצים מאד במסחר הישראלי, ומורגשים בקרב לא מעט צרכנים בייחוד ברהיטי בית והתקני אחסון. מי כמוכם יודע כמה "סמוך" זו שיטת התנהלות שאין לה מקום כשמדובר בארונות. ארון דורש תשתית ארונות, שזה אומר חציבה, והתאמת התכונות השונות שבארונות לצרכים של הקונה. את זה, כנראה שלא תקבלו אם תפנו לחנות כל בו המתמחה בכל סוגי הרהיטים מהטעם הפשוט שעליה להקצות משאבים לכל סוגי התכולה הביתית בכל המחלקות, וזה אומר – מימון מוגבל לכל מחלקה, כלומר – עבודה לא מספיק מקצועית, ומוצרים שהתקנתם מצריכה ניסיון וידיים עובדות מצד הלקוח הקונה.

ארון בהזמנה אישיתמעצבים באופן אישי

הזמנה אישית של ארונות שיין דור 

בדיקת הקיר המיועד לחציבה, מדידות נדרשות, וכמובן – הדרכה על קטלוג הארונות והתעמקות במשמעותו של כל ארון, הפונקציות שלו והשינויים לטובה שהוא צפוי לחולל בביתו של הלקוח. למעשה, לא רק שזה יותר אחראי ומקצועי לפנות לחנות ארונות, זה גם יותר קל ללקוח, משום שחנות ארונות היא חנות שיש לה מגוון רחב של עיצובים, ומחלקת יועצי עיצוב מהמתקדמות בתחום הריהוט אשר יכולה גם להתאים את הארון הנוח ביותר אבל גם להשתמש בהתקן מעוצב שיעלה את רמת הדקורציה הביתית בכמה שלבים קדימה.

הארון ואני - מה צריך לדעת לפני שרוכשים ארון?

יש צורך לחשוב על קווים כלליים של הארון ותצורתו החיצונית: כיצד הוא ייפתח: לאורך או לרוחב? האם הוא יונח על הקיר או יוטמע בתוכו? האם צריך ארון בצבע אחד, ארון צבעוני ומעוצב או ארון עם מראה מקדימה? חשוב להכין רשימה של דרישות שהן בגדר דרישות חובה עבור הארון שלכם. משם, יועצי העיצוב של החברה יוכלו להציג לכם מספר פתרונות אחסון מעוצבים ומהודרים העונים בדיוק על דרישותיכם ומתאימים לתוואי הביתי שלכם מבחינה תפאורתית-עיצובית, מה שאומר שהחדר בו יוצב הארון ייראה ממש כמו חדר חדש מקבלן!

בשיין דור אנו מתמחים בעיצוב ותכנון של ארונות בהזמנה אישית בהתאם לבקשתו של כל לקוח. אם אתם מעוניינים בעיצוב מקורי, ייחודי ואיכותי של ארונות בהתאמה אישית – צרו קשר עם המקצוענים בחברת שיין דור. בשיין דור תוכלו לקבל ייעוץ והצעות לגבי ארונות קיר, חדרי שינה, ארונות ילדים, מזנונים וחדרי ארונות. כל אלו ברמת גימור מושלמת, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, תחת מעקב של מומחים, ובניה ע”י הנגרים המקצועיים והטובים בארץ. בשיין דור ניתן להזמין שירותי עיצוב ארונות בהזמנה אישית בהתאם לצרכי מידות ופרקטיות.

ארונות בהזמנה אישית גם לאמבטיה:

ארונות בהזמנה אישית ניתן להזמין לכל חדר בביתכם כולל חדרי האמבטיה שלכם. שיין דור מתמחים בעיצוב ארונות דקורטיביים המשלבים פתרון אחסון נוח יחד עם עיצוב יחודי שנותן ערך מוסף למראה של החדר. ארונות אמבטיה בהזמנה אישית יספקו לכם מקום לאחסן בו את כלי האמבטיה יחד עם עיצוב מרשים המתאים לצבעי חדר האמבטיה שלכם. ארונות אמבטיה בהזמנה אישית נותנים לכם את האפשרות להביא את הטאץ' האישי שלכם גם לחדר האמבטיה. המיקום,הגודל והעיצוב הכל כולל הכל בידיים שלכם.

אז אם אתם מעוניינים להכניס את האור שלכם גם לחדר האמבטיה ולהעניק לו עיצוב מקורי,יחודי ואיכותי שכולו פרי הדמיון שלכם צרו עימנו קשר ואנו נדאג לבנות לכם את ארון האמבטיה המושלם.

לקריאה נוספת: המדריך למחירי ארונות קיר