שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

5 המלצות לעיצוב ארון בגדים בעיצוב אישי

רבים מחפשים את ארון הבגדים האידיאלי, למרות שישנם מגוון רב של ארונות בשוק הרהיטים בארץ. לפעמים ישנה איזו שהיא נישה בעיתית או פינה מעוגלת ואז אנשים אלה, נשארים בחוסר ברירה כמו למצוא ארון שיעוצב באופן אישי. חשוב כי תהיינה לכם 5 המלצות לעיצוב ארון בגדים בעיצוב אישי, כמו למשל הציפיות שלכם מהעיצוב שיתקבל, הגודל של תאי האחסון, סגנון הארון, חומרי הגלם צבע ועוד. בתכנון למשל, יש לחשוב, כיצד יהיו המדפים, אילו פריטים אתם צריכים לאחסן, כך שהמבנה של הארון יתאים לכם במיוחד. יש להתייחס לפרזול, למראות לסוג הדלתות ועוד. מעצבי הארונות, ידעו לייעץ לכם, לגבי תכנון נכון, על פי מידות החדר.
 
המלצות לעיצוב ארונות בגדיםהמלצות בעיצובים
 
למצוא מעצבי ארונות מקצועיים
 
כאשר מחפשים 5 המלצות לעיצוב ארון בגדים בעיצוב אישי, יש למצוא מעצב ארונות מומחה, יש כאלה המעוניינים במדפים פתוחים, ביותר מגרות, בדלתות העשויות מזכוכית, דלתות הזזה  עיצוב חיצוני עם הדפסים ועוד. יש לדאוג, כי ההרכבה של הארון, תתבצע באמצעות מתקין מקצועי, מטעם מעצב הארונות ולקבל אחריות. יש לבדוק מאיזה עץ עשוי הארון, שכן, מחיר הארון יהיה בעל הבדל משמעותי בגלל ההבדלים של עץ יקר יותר או פחות. עד חלק מכל 5 המלצות לעיצוב ארון בגדים בעיצוב אישי, הם לבקש הוראות תחזוקה של הארון כמו למשל באיזה חומר יש להשתמש כאשר מבצעים ניקיון חיצוני או פנימי מהארון, כך שלא ייגרם לו נזק, מה שיבטל את האחריות על הארון.

הארון הגיע אליכם ארוז הביתה? אל תפתחו עד שהמתקין יגיע
 
גם ז חשוב לדעת, אסור לפתוח את האריזה של הארון, עד שהמתקין המקצועי מטעם החברה או הנגר שממנו הזמנתם את הארון,  יגיע להרכיב את הארון. מי שייצר את הארון, יידע היטב, כיצד להתקינו.  שרטוט מושלם של הארון באופן מקצועי, יהיה  הכי יעיל כי כך, תראו כיצד הארון ייראה. יש להראות למובילים היכן ימוקם הארון ולהניח את הארון הארוז. על פי המידות הנכונות המתקין ייבנה את  הארון. ארונות בגדים המיוצרים על פי הזמנה אישית, יתאמו לכם כמו כפפה ליד וזה היתרון הרב בהם.