שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארונות ילדים מחירים

על מנת להבין בנושא מחירי ארונות ילדים, ולדעת כיצד הם נקבעים – עלינו להכיר את הכוחות הפועלים בשוק, וכיצד הם מממשים את הרווח שלהם כחברות פעילות וגופים אשר מטרתם העליונה היא לשרת אתכם ולזכות לתמורה לכך. נתחיל מספקי הארונות, האנשים אשר אמונים על ייצורם או יבואם ושיווקם ללקוח ללא הייצור.

חנות הארונות של שיין דור

חנות הארונות יכולה להיות חנות יצרנים או חנות יבואנים המסתמכת ישירות על היצרן או משיגה את הארונות דרך יבואן אחר שהוא זה שעובד ישירות מול היצרן. המחשבה הכי הגיונית היא שככל שהמוכר יותר רחוק מהיצרן, כך המחיר שלו יהיה יקר יותר כי גם הוא צריך לגזור עמלה על המכר, אך לא כך הם פני הדברים. לעתים, יצרנים כלל לא מעוניינים לעסוק במכירה אלא להרוויח יותר מהיבואנים שלהם. הנחת העבודה היא שבמכירה בהיקף גדול הכסף יגיע ליצרן ביעילות רבה גם אם יוריד מחירים, והוא מוריד מחירים כדי לעזור ליבואן שלו למכור. כך, בהרבה מקרים יוצא שהמחירים אצל היצרן יותר יקרים כדי לדרבן אותך ללכת ליבואן ולא אליו, שכן מטרתו של היצרן היא להגביר את הייצור על חשבון מכירות ישירות (במקרה זה).

ארונות ילדיםארון ילדים מעוצב

יבואן מקביל - היכן הוא נמצא בשרשרת הייצור והאם הוא גורם שמומלץ לפנות אליו?

יבואן מקביל היא חנות שלא יבאה את מוצריה מהיתרן אלא דרך צד שלישי שלא קשור אליו (למשל – קנתה בחו"ל את הארון מיבואן אחר של אותו יצרן). יבואן מקביל, אם כן, לא מזכה אתכם באחריות כמו של יצרן אך היתרון בו הוא שייתכן מאד כי מחירי ארונות ילדים אצלו יהיו דווקא יותר זולים ולא יותר יקרים בייחוד אם ההובלה לא דרשה עלות רבה (הובלה מחו"ל אינה כזו מטבע הדברים אך ישנם לא מעט מקרים בהם היבואן המקביל קיבל את הארון מתוך הארץ וללא מאמץ לוגיסטי רב מדי). כאשר זה קורה חשוב להתנות את הקנייה בתעודת אחריות מלאה, אם לא מטעם היצרן אז לפחות מטעם היבואן המקביל שיתחייב לטפל לכם בבעיות הארון וליישם את תיקונן במועד.

אנו מאחלים לכם הצלחה רבה ברכישת ארונות לחדרי ילדים. שימו לב מול מי אתם עומדים ומהי זהותה של החנות בשרשרת הייצור!

שיין דור ארונות מתמחים כבר שנים רבות בייצור ארונות ילדים, ודואגים להעניק לכל לקוח ולקוח שירות אדיב וכמו כן ארונות ילדים מחירים ללא תחרות.

אצלנו תזכו לקבל ארונות ילדים מחירים שווים לכל כיס, כדי שתוכלו להיות חלק מקהל הלקוחות המרוצים שלנו.

מעוניינים לצפות בקולקצייה שלנו? הכנסו לצפיה במבחר ארונות הילדים של שיין דור!

לקריאה נוספת: ארון בגדים לילדים