שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

רהיטים לבית בעיצוב אישי

רבות דובר על רהיטים לבית בעיצוב אישי אך מעטים יודעים כי רהיטים שנקנים ממקצוענים אינם רק רהיטים שנראים יותר טוב מבחינה דקורטיבית, אלא גם מההיבט הוויזואלי: כפי שיש יותר סיכוי שמותג בגדי יוקרה יישמר טוב יותר מאשר ביגוד פשוט, כך קורה גם בריהוט: ריהוט חדש שנקנה בחנות בוטיק – בדרך כלל לא צובר אבק, קל לנקות אותו, ולמעשה צריך להתאמץ על מנת שהמרקם הנוצץ שלו ייפגע או ישתנה. לכן, אפשר לעצב בית עם כל רהיט והוא תמיד ייראה נפלא: השאלה – כמה זמן הרהיט יחזיק וכיצד הוא ייראה כעבור חודש? כעבור שנה? כשהרהיטים שלכם חדשים מחנות יבואן – הם יישארו חדשים כביום הקנייה למשך שנים ולעתים אף מעל לעשור.

הטיפים של שיין דור בנושא אפיון הבית בהתקני ריהוט

על אף שזה פשוט לומר לכם לבוא ולקנות רהיטים חדשים, פעולת הקנייה אינה פשוטה ואינה קלה ולא רק בשל בעיות תקציב: הבעיה העיקרית היא שיש מבחר מאד מאד גדול בחנויות הללו, וקל מאד ללכת לאיבוד או לבחור משהו שנראה ויזואלית יפה, אבל לא מתאים לתפאורה הביתית. לכן, לפני שאתם ניגשים לחנויות – קחו את הזמן, שבו בבית, טיילו בסלון, בפינת האוכל ובחדרי המגורים ותכננו בראשי פרקים כיצד ייראו הרהיטים שלכם. עצם פעולה זו כבר תקל עליכם את הבחירה הממושכת בחנות עצמה.
 
 
ריהוט לבית בעיצוב אישיריהוט בעיצוב אישי ומיוחד
 
התנהלות בתוך החנות
 
בתוך החנות מומלץ לגשת ישר לעמדת הייעוץ ולשוחח עם יועץ עיצוב ביתי. היועץ יבחן את מה שאתם מתכננים להציב בבתים שלכם, יעבה את התכנון, יחדד אותו כך שהוא גם ייראה כמשאלת לבכם באופן משכנע יותר, וימליץ על התקנים עמידים וקלים לתחזוקה, כאלה שקל מאד להשתמש בהם ולשמור עליהם כחדשים: זו הגדולה של ייעוץ מסוג כזה. לא נותנים לכם רק מוצרים יפים, מספקים לכם מוצרים עמידים שתמיד תמיד ייראו יפה, נוצץ ומבריק כביום הקנייה.
 
הובלת הרהיטים

כמובן שבקנייה מאד גדולה של רהיטים – הדרך לקבל אותם תהיה באמצעות הובלה. לכן, מומלץ להתכונן היטב ליום זה, להחזיק בידכם את התכנון הביתי להצבת רהיטים, ולהוביל את העובדים המובילים ברחבי הבית על מנת שיציבו את התכולה במקומה. אנו בטוחים כי עכשיו – שהבית מעוצב על פי דרככם-אתם, הסיפוק גדול מאד. 

לקריאה נוספת: ארונות בגדים מעוצבים להורים