שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

ארונות בגדים בעיצוב כפרי

עיצוב הבית בצורה נכונה, מתחיל עם מציאת פתרונות אחסון שיהיו מעוצבים בהתאם לסגנון הבית. אם למשל שי לכם חדר שינה כפרי, מן הראוי, כי תזמינו ארונות בגדים בעיצוב כפרי לבית.  ניתן למצוא אותם אצל יצרני ארונות שונים ברחבי הארץ, או באולמות תצוגה של מפעלי ידועים המייצרים ארונות. הארונות לוקחים חלק נכבד מחללי החדר, כך שהם בולטים ואם הם מעוצבים בצורה הנכונה הם אף מושכים את העין, מלבד  פעולת האחסון שהם מקנים לנו. ארון פרי שיהיה מרווח דיו ומתוכנן היטב, לא יתפוס חלק ניכר מחדר השינה, או כל מקום אחר, כמו המסדרון של הבית שגם שם, נהוג לאחסן חפצים שונים למען סדר נכון.
 
 
ארון בגדים בעיצוב כפריארונות בגדים כפריים
 
 
גישה נוחה ונכונה לארון הבגדים הכפרי
 
ראשית יש לציין, כי ארונות בגדים בעיצוב כפרי לבית, בנויים מעץ מלא, מה שמקנה להם נוכחות וחמימות ביתית. יש ארונות המיועדים לאחסון כלי בית, כאשר הם בעלי וויטרינות, מה שהופך חלק נכבד של העיצוב למשולם, או באזור פינת האוכל או המטבח. חומרים טבעיים כגון עץ מלא או עץ מלא שאינו מעובד, הפכו לחלק מהנוף הטבעי בהרבה בתים שאוהבים את החומרים הטבעי שמקנים ביתיות, חמימות ויוקרה. אם לא נעמיס מדי את החללים השונים ונמצא פתרונות אחסון הולמים שיהיו מעוצבים בהתאם לסגנון הבית, חיינו יהיו הרבה יותר קלים. מומלץ תמיד לבחור ארון מאסיבי מעץ מלא, בסגנון אירופאי, קלאסי או בקווים ישרים יותר.
 
נוכחות מרשימה של ארונות כפריים
 
יש לציין כי ארונות בגדים בעיצוב כפרי לבית הם בעלי נוכחות מרשימה במיוחד אם הם בעלי מראה גולמי. הגוונים של העץ הם שונים בכל ארון כפרי, כך שניתן יהיה לבחור את הגוון המתאים לכם במיוחד, כך ששאר הריהוט יהיה זהה בגוון ולא תהיה אי הרמוניה. ניתן למצוא את גודל הארון שיתאים לגודל החלל בחדר או בחלל בו אתם מעוניינים להציב את הארון. לרוב ארון בגדים כפרי מעץ מלא עם פיתוחים ובממדים מרשימים, יהיה מתאים לחללים גדולים כמו בווילות פרטיות. הדבר החשוב ביותר הוא למדוד תחילה את גודל המיקום של הארון ולהגיע עם מידות מוכנות.