שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

ארונות הזזה בעיצוב מודרני

אם הבית שלכם, מעוצב בסגנון מודרני ואתם מחפשים ארונות שיתאימו לעיצוב, הבית שלכם בסגנון המודרני, לא תהיה בעיה למצוא סגנון זה שהוא נפוץ בקרב הרבה בתים בארץ. את ארונות הזזה בעיצוב מודרני , , ניתן למצוא בהרבה אולמות תצוגה שבהם מוכרים ארונות, חנויות מפעל או מפעל המייצר בהזמנה אישית באמצעות חנויות המעל, ארונות שיהיו בסגנון המודרני ובהתאמה אישית. תוכלו להתאים את הגון של הארון לחדר וכן בחירה של גוונים בהירים של ריהוט בחדר קטן, יהיו נכונים יותר, בכדי ליצור אשליה של חדר גדול יותר. יש לקחת בחשבון, כי ארונות הזה גדולים מדע, עשויים לגרום לחדר להיראות צפוף יותר ולכן יש להתאים את ארון ההזזה בפרופורציה הנכונה.
 
ארון הזזה בעיצוב מודרניעיצוב ארונות מודרניים

 
אם אתם מעוניינים בארון הזזה גדול בחלל קטן - מה עושים?
 
מי שבכל זאת יהיה מעוניין להציב ארונות הזזה בעיצוב מודרני, כאלה שיהיו גדולים יותר יש להציב לכל אורך הקיר, כך שהארון לא יתפוס חלק נכבד של החלל .  ניתן להשיג מראה חדשני יותר של ארונות הזזה, באמצעיות תמונה או הדפס על דלת ארון ההזזה, מה שיקנה ייחודיות ועיצוב מעניין יותר.  דלתות ארונות ההזזה, הן החלק הבולט ביותר בחדר השינה ויש לנצלן למשל כאשר תתקינו מראות אשר גם ישמשו אתכם ללבוש הבגדים בכל בוקר  או ערב וכן, המראות תגרומנה לחלל החדר שלכם להיראות גדול יותר.
 
ארונות הזזה בכל מקום
 
 ניתן למצוא ארונות הזזה גם במשרדים השונים, מה ששומר על אחסון נכון של קלסרים וחפצים של המשרד. ארונות אלה, עשויים להתאים גם למסדרון גדול בכניסה לבית, כך שתוכלו לנצל את הפינות השונות ולהציב בהן ארונות הזזה בעיצוב מודרני , חדשני ובעל קווים ישרים ומינימליסטיים.תוכלו לתכנן מראש אם אתם מעוניינים במדפים יותר או במקומות תלייה אם מדובר על ארונות שיהיו מיועדים לבגדים. האג'נדה העיצובית של החלל בו יוצב ארון הקיר המודרני, הוא זה שיכתיב את הגוון, סוג חומר הגלם והתכנון של ארון הזזה. יש למצוא את יצרניות ארונות ההזזה הידועות ביותר, כך שתוכלו להיות בטוחים כי רכשתם ארון הזזה איכותי מחברה ידועה.