שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

בניית ארונות הזזה עם טלוויזיה מובנית

ארונות בגדים הם בין השכלולים הפשוטים ביותר אבל כאלה שהופכים למורכבים מעת לעת. כאשר אנחנו בונים על חדר שינה נוח, רבים מאתנו חושבים בעיקר על המערכות הטכנולוגיות וכמובן על העיצוב. אבל האם הטלוויזיה שלנו שנכנסה אל חדר השינה, חייבת להיות בולטת כל כך בנוכחותה או שקיימות אפשרויות ארגוניות שיהפכו את הטלוויזיה לפריט עיצובי שאינו גוזל מהחלל והמראה הפתוח בחדר ועדיין מותיר את האווירה הרומנטית והנעימה בחדר, על אף קיומה של הטלוויזיה.

אחד היתרונות של ארונות הזזה עם אפשרות להוספת טלוויזיה מובנית באה לידי ביטוי באותו Open space שהיא מקנה לחדר כאשר היא הופכת לחלק בלתי נפרד מפריט ריהוט קיים, כמו הארון.

ארון הזזה מעוצבארון הזזה יוקרתי

טלוויזיה מובנית בארונות של שיין דור

הסרבול של מראה הטלוויזיה על הזרוע מעולם לא נראה מגושם יותר וגם טלוויזיות הקיר הפכו לאחרונה לפחות מרשימות, בעיקר כאשר מדובר על אפיון ועיצוב חדר השינה. עיצוב שטח פרטני לטלוויזיה בחדר השינה יהפכו אותה לבעל מראה מתקדם יותר טכנולוגית אבל גם כזה, שבהינף יד (או דלת) יהפוך לחמים ואינטימי הרבה יותר. הטלוויזיה הפכה לחלק בלתי נפרד מחיינו אבל אין זה אומר שהיא חייבת להיות חלק מחדר השינה בכל עת.

הטלויזיה המובנת יוצרת מראה של חלל פתוח יותר בחדר ומאפשרת לנו לקבל מראה עמוק יותר ונקי יותר גם בנושא האווירה וגם בנושא הקו העיצובי הנקי.

מה שעונה על השאלה, מדוע טלוויזיה מובנית עדיפה על זרוע טלוויזיה. שכלול נוסף של הטלוויזיה המובנית הופיע בעת השתלטות ארונות הזזה מעוצבים על שוק הרהיטים בחדר השינה. כך ניתן לקבל עיצוב ארונות נוח וחסכוני במקום גם מהבחינה הזאת. ניתן לעצב את הארון באופן כזה שיכלול דלת הזזה פרטנית עבור הטלוויזיה בלבד כך שזו תפריד בין ארון הבגדים עצמו לבין אזור הטלוויזיה – טכניקה שתמנע לחיצות מיותרות ואפשרות לארגן את הארון ביתר נוחות מבלי לפגוע בטלוויזיה.

כיצד בונים ארון הזזה בטיחותי למוצרי חשמל?

לפני שמציבים את הטלוויזיה בתוך הארוך יש לבנות ולהתקין את החשמל ונקודות החשמל, גם למטרות הבטיחותיות, גם לטובת הנוחות וגם לטובת

הבטיחות. בדרך כלל פתרונות החיווט ידרשו לתת מענה לאזור האחורי של הארון, לכן חשוב מאוד להעסיק מומחה חשמל המתמחה גם בתחום הטלוויזיה שייתן לכם פתרון פרטני ובטיחותי כאחד.

מהם החסרונות של טלוויזיה מובנית בארון הזזה או כל ארון בכלל?

על אף כל היתרונות והנוחות שניתן לקבל מטלוויזיה מובנית חשוב מאוד לקחת בחשבון את המאפיינים הנוספים המגיעים איתה. כפי שכבר ציינו, החיווט והחשמל יהיו מאחורי הארון ולכן כל תיקון ידרוש תהליך זהיר מאוד ומקצועי מאוד, כזה שלא תוכלו לבצע בכוחות עצמכם, נוסף על כך, חשוב מאוד לקחת בחשבון את נושא הניקיון, בשונה מארונות שאינם כוללים טלוויזיה. הזזת הארון באופן חופשי תהיה מורכבת יותר ותדרוש ניתוק הטלוויזיה על ידי איש מקצוע.

לקריאה נוספת: עיצוב ארונות ילדים מעץ מלא