שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

למה ארונות קיר נחשבים לאיכותיים יותר מארונות רגילים?

לאחרונה, כאשר אנחנו נכנסים אל חנויות הריהוט השונות באזורים השונים בארץ וגם בעולם אנו למדים מדרישה חוזרת ונשנית בתחום ריהוט חדר השינה, ובראשם, כמה לא מפתיע הארונות. כיום, ארונות הדלתות הסטדנרטיים הולכים ונעלמים ואת מקומם תופסים ארונות קיר, גם כיתרון על עלויות הייצור שלהם, וגם כיתרון על היציבות והעמידות שלהם לאורך זמן, גם מבחינת המראה וגם מבחינת הבלאי והשחיקה.

חשוב מאוד לקחת בחשבון את איכות המותג ואיכות המשווק כתוצאה מהרגישות הבולטת של ארונות אלה כתוצאה מהמרכיבים השונים בהם. בשונה מארונות הדלת הרגילים, ארונות ההזזה, נעים על מסילות וכוללים פרטים קטנים, אשר כל טעות ולו הקלה ביותר עשויה לגרום לחבלה בארון עצמו ולשירות שאינו נוח למשתמש. טכנולוגייה ההזזה היא בין השכיחות ביותר בנישות השונות בתחום המשרדי ועיצוב המאקרו, אבל באופן מפתיע, דווקא התחום הפרטי קיבל את אותה טכנולוגיה באופן איטי וחשדני אבל בהחלט ניתן לראות ולהבין בנהירה משמעותית אל סגנון עיצובי וארגוני זה – והעדפה ברורה של ארונות חדר שינה וארונות בכלל בטכנולוגיית ההזזה.

ארון קיר איכותיארון קיר מודפס לחדר שינה

הטכנולוגיה של שיין דור לארונות קיר

פתיחת הארון אשר מהווה יתרון משמעותי בתחום ריהוט חדרי השינה, מהווה חיזוק ממשי הן בתחום העיצוב והן בתחום השימוש עצמו. טכנולוגיה זו מאפשרת קידום של כמה צעדים לפחות בטכנולוגית עיצוב הבית, והמבנה ההנדסי בחדרי שינה רבים, גם ובמיוחד בבתים חדשים. חשוב מאוד להבין, כי בעיקר בשל הגודל ההולך וקטן של חדרי השינה. עיצוב ארונות ההזזה הם בין הפריטים המבוקשים והיעילים ביותר כחלק מחיסכון המקום שהם מעניקים לדיירים בחדר, כחלק מהגודל המצומצם בחדר, בעיקר בדירות 60-75 מ”ר בהם אנו מחשבים בזהירות רבה כל שימוש מיותר בכל סנטימטר.

אופציית פינוי המקום והשטח בחדר

בהמשך לנאמר מעלה, חשוב מאוד לתת את הדעת על אותה חשיבה ארגונית בסדרי העיצוב בחדר השינה. כאשר אנחנו נכנסים אל הדירה בפעם הראשונה, זה אך טבעי שהכל ייראה לנו מרווח ופשוט ביותר לעיצוב. יחד עם זאת, פעמים רבות אנחנו לא חושבים על גודל הרהיטים ופשוט מוסיפים אותם בצהלה ללא מחשבה תחילה. חישוב רוחב הארון וחישוב צרכיו בעת פתיחתו וסגירתו, תוך חישוב אזור הדלת, החלון ונוחות הכניסה וההתנהלות בחדר תאפשר לנו לעצב את החדר בחכמה ולעשות בו שימוש יעיל יותר מבדרך כלל.

בשונה מהארון הסטנדרטי, ארון ההזזה מעניק לנו עוד כמה מטרים של שטח אותם אנו לא מחשבים, כמו: פתיחה וסגירת דלת הארון, וכמובן, פתיחה וסגירת דלת החדר. 

מראה פתוח ומרווח יותר – אשליה עובדתית

ארון ההזזה מעניק מראה פתוח ומרווח יותר בהשוואה לרונות הקונבנציונאליים. חשוב מאוד לשים לב למראה ה”שטוח” של ארון ההזזה ויתרון העומק שלו, על פני ארון הדלתות, וכמובן, היכולת ליצור תחושה תלת ממדית אשר יוצאת אל הארון ולא מתוך הארון אל החדר – פרמטר אשר עושה את ההבדל בין מראה פתוח למראה עמוס.

 לקריאה נוספת: האם ניתן לעצב חדרי ארונות קטנים?