שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

עיצוב ארונות ילדים מעץ מלא

ארגון חדרי ילדים וארגון ציוד לילדים לעולם היה ויהיה מהמורכבים ביותר.היכולת לשמור על הסדר בחדר הוא אתגר שרבים מתקשים לעמוד בו בגבורה לאורך זמן. היום נדון בפרמטר הבטיחות והאיכות של הארון, לאחר מקרים רבים של תאונות ואי נעימויות, רבים מאתנו מחפשים אחר דרך בטיחותית ויעילה לשמור על סדר וארגון מצד אחד, ובריאות ילדנו מצד שני.

אבל האם לעץ המלא יש את הסגולות שרבים מאיתנו נוטים לייחס לו, כמו הבטיחות בפני פציעות ועמידות לאורך זמן? לאחר בדיקה ממוקדת בתחום ריהוט הילדים, ניתן לומר כי חומרי הגלם במישור הריהוט חשוב שיעמוד בביקורת נוקבת בשל הסכנות הטמונות בו, מעבר ליציבות והארגון. כמו כן, ארונות העץ המלא הם בדרך כלל בין הארונות היותר מבוקשים מבחינת הארגון והפרקטיות שלהם ולאחרונה, ניתן להבחין בדרישה הולכת וגוברת, גם מבחינה עיצובית.

עוד יתרון שחשוב לציין הוא בתחום המרקם בעת העיצוב ועבודות הצבע בארונות מסוג זה כאשר, הבולט בהם, מתבטא בעבודות הצבע והעיצוב בטפטים.

שיין דור ייצור ארונות מעץ מלא

ארונות ילדים מעץ מלא ניתן לראות ולמצוא בנגריות מקצועיות וחנויות המכילות עבדות נגרות מקצועית. בנוסף, קיימות מה חנויות ומשווקים המשווקות ריהוט מעץ מלא וכאלה אשר מתמחות בעיקר בארונות ילדים מעץ מלא. ארונות מעץ מלא הוא מוצר שניתן לזקוף אותו לאחד מסמלי הסטטוס בתחום העיצוב בכלל ובתחום עיצוב ארונות וחדרי השינה בפרט. חדרי ילדים מעוצבים לעומת זאת, בייחוד כאלה המיוצרים מעץ מלא ניתן לאתר במקומות בודדים בארץ כתוצאה מחשיבות הייצור והמחשבה הרבה שמקדישים למוצר זה מפאת חשיבות אלמנט הבטיחות והמראה הרך.

עיצוב ארונות ילדיםארון מעוצב לחדר ילדים

ברבות מחנויות או בתי המלאכה המייצרים ארונות מעץ מלא לחדרי ילדים תמצאו תווי מקור ואחריות ארוכת שנים על הריהוט כתוצאה מהתרבותיות של המוצר וחשיבות הידע והניסיון בעבודה עימו.

ארונות מעץ מלא לילדים יהיו מיוצרים מאחוז גבוה של עץ טבעי, חומר גלם שמחייב תהליכי עבודה מרובים, לכן, חשוב ביותר לדעת מהיכן רוכשים את הארון ומהי האחריות שמקבלים בגינו.

אסתטיקה בחדר הילדים – מראה מרגיע ונעים

אחד התחומים שמדברים עליהם רבות בשנים האחרונות, בנושא חדרי הילדים ותשומת הלב לפסיכולוגיות הגיל הרך, הוא תחום האווירה ופיתוח הרגש והקוגניציה אצל הילד. העץ הוא אחד מחומרי הגלם הבולטים אשר מאפיינים את עיצוב חדרי הילדים ולא בכדי הם כאלה. התחושה שמעביר העץ הטבעי כאשר הוא מוצר בחדר השינה, המרקם, הריח והיכולת לעצבו באופן גמיש ופשוט, כאשר מדובר על עיצוב, כמו עבודת צבע או איור מעניקים לחדר תחושה ואווירה של רוגע ונינוחות.

האסתטיקה בחדרו של הילד והמינימליזם, משתלבים באופן יצירתי ופשוט כאשר העיצוב המרכזי מתבצע באמצעות אותה עבודת עץ. אחת ההוכחות להתפשטות התופעה נמצאת במרבית החנוויות ובתי המלאכה המתמחים בייצור ועיצוב עבור ילדים- ברובם המכריע תמצאו את העץ ובייחוד את העץ המלא , משחקים תפקיד מרכזי אם לא יחיד בתחום העיצוב והארגון.

 

בדיקת העץ המלא בייצור ארונות ילדים וחשיבות איכות העץ בחדר הילדים

עבודה בלתי תקינה ומקצועית בעץ עשויה לסכן את השהייה בחדר. יכולת השיוף והגימור של עץ, על אף שאלה עשויים להישמע כסיסמאות של מה בכך, מתפקדות ככלי מרכזי לבטיחותי של הילד בחדרו ואף בטיחותנו כהורים. עץ שאינו משויף ומיוצר ברמת גימור גבוהה עשוי לפגוע ולפצוע במקרה בו קיימים כפיסיי עץ ושאריות נסורת שלא נוקו או שויפו כהלכה.

על כן, בבואנו לרכוש ארון לחדר הילדים מעץ מלא, עלינו לוודא את מקצועיות העבודה, גם מבחינת עמידות הפריט וגם מבחינת רמת הגימור והשיוף.

 לקריאה נוספת: למה ארונות קיר נחשבים לאיכותיים יותר מארונות רגילים?