שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

<

 

ארונות ילדים במבצע

ארונות ילדים במבצע הנם ארונות אשר מחיר מיוחד ניתן עבורם. זה עלול לקרות בכל מיני סיטואציות אשר חלקן נוגעות לכלל וחלקן נוגעות לפרט, על סמך מעשיו ברגע הצריכה. להלן כל מיני סיטואציות בהן ארונות לילדים במבצע מוצעים, ולא בהכרח בדגמים הפשוטים. ייתכנו סיטואציות שדווקא הדגמים הטובים והחזקים יוצאו במחירים מיוחדים כפי שתוכלו לראות: הדבר תלוי במותג, וכיצד בעל המותג (יצרן הארון) רואה בדגם מסוים כדגם בר מכירה ביחס לתקופה מסחרית. הסבר ברור יותר ומפורט יותר יינתן ממש כאן בפסקה הבאה בכותרת "מכירה מעודפים".

מכירה מעודפים היא מכירה של ארון שיכול להיות ארון מעולה, גדול, יד ראשונה וללא פגם. החיסרון היחיד שלו שתם זמנו, ויצא ארון אחר שהחליף אותו בסדרה ולכן הוא הוכרז כמוצר עודפים. כשזה קורה, יוצאת חברת הארונות בפרסומים בכל העיתונות – הכתובה והאלקטרונית, וזה בדרך כלל קורה בסוף עונה, סוף רבעון מסחרי או סוף שנה עברית/לועזית (ספטמבר וינואר בהתאמה). ברגעים כאלו ניתן למצוא ארונות שווים ביותר, ללא פגם ואפילו ארונות בוטיק בזיל הזול.

ארונות במבצעארונות ילדים במחירי מבצע

מכירה על בסיס אופי הקנייה

מכירה זו תלויה בטיבו של הצרכן. אם הצרכן הגיע, קנה ארון אחד, ולא הוסיף ולו פרט בודד, כולל ביקש תנאי תשלום נוחים ופרוסים היטב, כנראה שהמחיר לא ייראה כה מיוחד ביחס לכלל אבל לקוח טוב שקונה עוד מוצרי אחסון, ומעבה את הקנייה גם בארונות נוספים לחדרים אחרים, או לחילופין – לקוח שהיה נדיב באופן התשלום והציע לשלם בחיוב אחד, מזומן או המחאה בודדת ללא דיחוי – כמובן יתוגמל בהתאם ויוצעו לו הנחות מפליגות על הארון שבכוונתו לרכוש.

מכירה ברגעים מיוחדים

חגי ישראל, שבתות מיוחדות, חגים לועזיים, חגים עבריים-יהודיים וכד' כולם משמשים לא פעם גושפנקא להורדת מחירים. ארונות לילדים במבצע בהחלט יוצעו לכל מי שמעוניין בהם בתקופות אלו, וישראל, בדומה למדינות מסורתיות נוצריות באירופה, בהחלט התברכה ברגעי מסחר רבים מעין אלה, בשונה ממדינות כמו גרמניה או דנמרק, בהן הפאן הדתי פחות מגולם בחגים ולכן שם הסיכוי למצוא ארון בהנחה על בסיס נקודת זמן – פחות גבוה, אף על פי שהוצאה מעודפים לכבוד סוף השנה או הרבעון (כפי שהודגם בסעיף "מכירה מעודפים") זהו תהליך שמתרחש ממש בכל העולם.

שיין דור עיצוב ארונות ילדים במבצע

שיין דור ארונות בעלי ניסיון ומוניטין רב בתחום ייצור ועיצוב ארונות, לרבות ארונות ילדים וארונות הזזה. אנו מציעים לקבל לקוחותינו ארונות ילדים מבצעים מידי עונה, וכעת אנו מציעים ארונות ילדים במבצע חסר תקדים. אנו בעלי תודעת שירות גבוהה ולכם רוצים גם לבוא לקראתכם עם ארונות לחדרי ילדים במבצע שיתאימו לכל כיס וכיס. אתם מוזמנים להתרשם מקולקציית ארונות ילדים מעוצבים ולקבל פרטים נוספים אודות מבחר המוצרים שלנו.

לקריאה נוספת:

ארונות במבצע

מחירי ארונות ילדים

מדריך למחירי ארונות קיר