שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארונות מעץ מלא

כאשר אנו רוכשים ארונות, אנו מעוניינים כי הם יחזיקו מעמד להרבה שנים, יהיו איכותיים וייראו תמיד במיטבם. זו הסיבה, שרבים מעדיפים לרכוש ארונות מעץ מלא, האיכות היא הגבוהה ביותר, הארונות תמיד נראים חדשים. השאלה היא איזה סוג של עץ ישנו  שיוכל להתאים לארון שלנו. חשוב, לקבל כמה שיותר מידע על סוגי העץ השונים, לפני שממהרים לרכוש ארונות מעץ מלא. איכות העץ, נמדדת על פי משקלו הסגולי, ככל שהמשקל של העץ יהיה גבוה יותר, כך הצפיפות והאיכות של העץ הינה גבוהה ואיכותית יותר. כאשר הארון עשוי כולו מעץ מלא, הוא יהיה יקר ב-25% לפחות מאשר ארון העשוי מחומר כמו MDF. חזית הגב והמגירות הם נקודות התורפה של כל ארון וחשוב לבדוק ממה הם עשויים. יש לרכוש ארונות מעץ מלא, רק מחנויות איכותיות או יצרניו ידועות של ארונות המיוצרים מעץ מלא.
 
ארון עץ מלאארון מעוצב מעץ מלא

סוגי עץ מלא בשיין דור

אחד הנסוגים הנפוצים יותר של ארונות מעץ מלא, הוא ארון העשוי עץ אלון. עץ זה, הינו הזול מבין סוגי העץ והוא משתלב נהדר עם שאר הרהיטים. גם עץ אורן, נחשב לעץ זול והוא יותר פופולרי בייצור של ארונות מעץ מלא לחדרי ילדים. העץ היקר בעולם, הוא עץ מסוד  אבוני היות והוא עץ שמור והיום, ניתן לייצר ממנו רק פורניר. סנדוויץ' הינו סוג של ארון שכדאי שלא תרכשו, היות והוא עלול להתעוות בגלל שינויי מזג האוויר. יש לזכור, כי לא כל סוגי העץ היקרים הם הטובים ביותר עבור ארונות מעץ מלא, גם סוגי עץ מלא ברמה בינונית, יכולים לשרת היטב את מטרתכם ברכישת ארון העשוי מעץ מלא שיחזיק מעצד הרבה זמן וייראה איכותי.
 
סקר מחירים של ארונות מעץ מלא
 
אם אתם מעוניינים בארונות העשויים מעץ מלא, לבגדים, למטבח או לאמבט, יש לבצע סקר שוק כמו סוגי העץ, המחיר, איזה סוג של עץ מומלץ לצרכים השונים שלכם ורק אז, לאחר שהחלטתם לגבי סוג העץ ואתם כבר מתמצאים במחירים השונים, כדאי להתחיל לשוטט בחנויות השונות או אצל חנויות המפעל ואולמות התצוגה השונים.
 
שיין דור ארונות מתמחים כבר עשרות שנים בתחום הארונות בדגש על ארונות מעץ מלא. אנו מציעים לכם מגוון רב של ארונות עץ מלא לרבות ארון עץ מלא מלא איכותי ומשובח בסוגים שונים כגון ארון ילדים עץ מלא ועוד.
 
לקריאה נוספת: