שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

טיפים לרכישת ארונות קיר וארונות הזזה

להלן מספר טיפים חשובים לרכישת ארונות קיר וארונות הזזה. חשוב לדגול בעצות אלו על מנת לחסוך במשאבים רבים ככל האפשר תוך השגת תוצאה ראויה עבור עיצוב הארון שלכם. מומלץ מאד לשים לב הן לעצות עיצוביות והן לעצות פונקציונליות על מנת לוודא שהארון אכן מתאים לצרכים שלכם באופן אופטימלי ללא כחל וסרק.

עיצוב ארונות ילדים - שיין דור

טיפ מס' 1 -

עיצוב לארונות קיר או הזזה המיועד לילדים יכול להיות מאד מפתה אך לא כל עיצוב יהיה בהכרח בחירה שכדאי לכם לדגול בה משיקולי עתיד. לדוגמה, אם אתם סבורים שארון עם ציורי פיות מתאים לילדה בת השנתיים או שארון עם ציור של בובספוג יתאים לילד שזה עתה נולד אתם תצדקו, אבל מה יהיה בעוד 4-5 שנים? מניסיון, לא רק שאתם תחושו שזה לא מתאים, הילדים ידרשו להחליף את הארון וזה עלול להיות בעיתי פרוצדורלית וכמובן כלכלית. לכן, מומלץ מראש לבחור בעיצובים שגם יגרמו לשביעות רצון לילדים הקטנים וגם יהיו פרקטיים לכשיגדלו.

טיפ מס' 2 - בחרו בארון פונקציונלי: זה חשוב יותר מן העיצוב

אם את דוגמנית או שהנך ידוען, וחשוב לכם המראה החיצוני וטיפוחו לעתים קרובות ודאי לא תתפשרו על פחות מארון עם מראה, למשל, אבל אם הנושא פחות אקוטי או שיש לכם כבר מראת קיר גדולה במקום אחר, כמובן שכדאי לשקול להתקין הדפס בארון ההזזה שלכם: ציור או תמונה המדמים תמונות קיר אותנטיות בשל הגימור ברמות הגבוהות ביותר.

ארון קיר הזזהעיצוב ארון קיר הזזה

טיפ מס' 3 - בחרו בארון התואם את עיצוב החדר

ההמלצה שלנו היא להתוות את העיצוב בעצמכם ולאחר מכן להתייעץ עם יועץ ארונות המתמחה בעיצוב פנים מטעם חנות ארונות אשר יחדד לכם את העיצוב ויהפכו לעיצוב בעל משמעות, אשר יוסיף נופח רב בחדרים שלכם ולמעשה יגבש בהם ממד עיצובי נוסף, נאה ויפה לעין.

טיפ מס' 4 - אל תצאו מנקודת הנחה שמה שיש בחלון הראווה זה המוצר הסופי. שאפו לשינוי

אם יש לכם, למשל, דרישות אחסון שונות, עם יותר או פחות ליטרים של תכולת ביגוד, ציינו זאת במעמד המכינה, דרשו לדעת האם הארון שעיניכם רואות הוא הנוסח הסופי של הגודל, או שמא ניתן לקבל דגם זה בגודל שונה: מוקטן או מוגדל ביחס למה שאתם רואים כרגע. לעתים, הנושא אינו גודל אלא אופן האחסון: יש השואפים לארון עם יותר מקום לתליית חליפות לעומת אלו השואפים לארון עם ביגוד מקופל בתפוצה רחבה יותר.

שיין דור ארונות הינה חברה המתמחה כבר עשרות שנים בייצור ועיצוב ארונות קיר הזזה. אנו מציעים ללקוחותינו מבחר רב של ארונות קיר הזזה כגון, ארון קיר דלתות הזזה עם מראה, ארונות קיר דלתות הזזה משולבי זכוכית ועוד.

לקריאה נוספת: ארונות ילדים במבצע