שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!

ספריות בהתאמה אישית

ידוע כי ספריות וכונניות ספרים הן הפלטפורמות המקובלות ביותר בכל בית אב בקירוב. בבתים מאד קטנים בהם אין מקום לשים ארון – הן משמשות כתחליף, אך בשגרה הן משמשות לאחסון מדיות שונות כגון ספרים ותקליטורים. על מנת לתכנן באופן אופטימלי כיצד תיראה הספרייה שלכם, הכנו עבורכם מדריך מפורט אשר יסקור במדויק את שעליכם לעשות על מנת לגבש נוסחה מנצחת לספריה שלכם.

המדריך של שיין דור  לגיבוש מבנה הספרייה 

במהלך גיבוש מבנה הספרייה עליכם להחליט כיצד היא תיראה מבחינת התוואי שלה: מדובר הן על העיצוב שלה: צבעים, צורות וחומרי ייצור, והן על שיטת האחסון: תאים קבועים בעלי ממדים שלא ניתנים לשינוי או תאים משתנים בהם המדף יכול להישלף ממקומו ולהיות מוגבה או מונמך. על פי רוב, יצר ספרייה בגודל קבוע – בונה אותה מאד גדולה לפחות באחד הממדים, רוחב או אורך, על מנת שלא יחסר מקום בהתקן. לעומת זאת, בספרייה עם המדפים הנשלפים הגודל עשוי להיות קטן יותר, ועל כן להתאים בסבירות גבוהה יותר לקיר בית בגודל ממוצע.
 
התייעצו בנוגע לתכנון הספרייה עם יועץ מקצועי
 
היועץ המקצועי יהיה יועץ עיצוב ותכנון בחנויות התקני אחסון ביתיים ומשרדיים. היועץ יבחן את העיצוב ושיטת האחסון שנבחרה, יציע פתרונות חדישים בתחום, ויעבה את העיצוב כך שיתאים יותר לקונספט הביתי בו הבית שלך נמצא כעת.
 
ספריות בהתאמה אישיתעיצוב ספריות
 
ייבוא הספרייה לאתר שלך
 
הייבוא יתבצע או באמצעות הובלה או באמצעות איסוף עצמי במידה ומדובר בספרייה להרכבה עצמית. חשוב מאד להקפיד לתזמן את ההובלה בזמנים הנוחים לכם על מנת שתוכלו להשקיע זמן בבדיקת התכולה ווידוא שלמותה ותקינותה.
 
היתרון שברכישת ספריות בהתאמה אישית מחנות יבואן מקצועית
 
·         שירות ללקוח ואחריות לזמן ארוך.
 
·         הזדמנויות רבות לשדרוג ההתקן: דגמי ספרייה חדשים יוצאים בכל עת.
 
·         ניתן לרכוש תוספות אחסון לספריות הקנויות שלכם.
 
·         כל ספרייה מגיעה עם בסיסי הנחה על הרצפה המהווים פרזול מעוצב ומהודר.
 
·         עיצוב מיוחד שנעשה במלאכת מחשבת ניכר גם בקצהו של כל מדף ומדף.

·         ספריות בהתאמה אישית מסופקות לכל לקוח על פי צרכיו הייחודיים.
 
כל דגמי הספריות עמידים, קלים לתפעול ומשפיעים באופן ניכר על עיצוב הבית שלכם – ללא קשר לסוגו.