שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארון הזזה 3 דלתות

ארון  הינו רהיט המיועד לאחסון. למרות שארון הוא פריט אחסון שתופס חלל רב בחדר, יש ארון הזזה 3 דלתות אשר אינו תופס חלל רב בגלל דלתות ההזזה שלו. יש לתכנן היטב את ארון הזזה 3 דלתות, על פי הצרכים האישיים שלכם. ארון הזזה, מקנה הרגשה של יוקרה. ניתן להתקין מראות על מנת שגם יגדילו אופטית את המראה של החדר וכן,  יהיה נוח להתלבש מולו. התקנה של ארון הזזה 3 דלתות, מצריך  התקנה של איש מקצוע מיומן. ההתקנה של ארון הזזה, היא מאוד מורכבת, ביחס לארונות רגילים. יש לבחור ארון הזזה שיתאים לשאר הריהוט בחדר, כך שתהיה הרמוניה והתאמה בין הרהיטים השונים. הגעשה לארון היא נוחה יותר כאשר יש בו דלתות הזזה. היום, ניתן לעצב על פי הטעם האישי שלכם את הדלתות של ארון ההזזה, כמו תמונה מעניינת, הדפסים ייחודיים ועוד.

ארונות 3 דלתותעיצוב ארונות 3 דלתות

שיין דור ארונות הזזה

ניתן למצוא ארון הזזה 3 דלתות, ניתן למצוא חומרים וצבעים כיד הדמיון. תוכלו למצוא ארונות הזזה בעיצוב כפרי, מודרני קלאסי ועוד. ניתן למצוא דלתות הזזה ניתן למצוא מזכוכית חלבית, מראות או הדפסים. יש ארונות הזזה, עשויים מפורמייקה, פורניר או זכוכית. ניתן למצוא שילוב של חומרי גלם שונים. יש לשים לב שהמסילות יוכלו לשאת את משקל הדלתות. מסילות ההזזה יכולות להיות פנימיות או חיצוניות. ישנן מסילות הבנויות לדלתות הזזה מסוג אקורדיון. דלתות של ארונות הזזה עוברים מסגור באמצעות פרופילים העשויים מחומרים שונים ביניהם אלומיניום. ניתן למצוא פרופילים שונים שיש להם עיצובים שונים שיכולים להעניק לארון מראה מיוחד ומרשים. יש היום המון חברות שמייצרות ארונות הזזה. אם יש לכם המלצות, כדאי כי תבדקו אותן.

בחירה נכונה של ארון הזזה

יש לבחור ארון הזזה שיתאים לכם. השיקול הראשון שיש לקחת בחשבון הוא בשטח העומד לרשותכם. גם סידור הבגדים שנוח לכם. יש לתכנן על פי הבגדים את שטח הפנים של הארון, כמו למשל יותר בגדים לתלייה או לקיפול. כל אחד על פי הצרכים שלו. ניתן למצוא מבצעים של ארונות הזזה, כאשר מחליפים דגמי ארונות באולמות התצוגה השונים וליהנות ממחירים אטרקטיביים של מגוון ארונות הזזה.

שיין דור ארונות מתחים בעיצוב וייצור ארונות כבר שנים רבות.
 
לפניכם מוצג ארון 3 דלתות מעוצב ואיכותי בסוגים שונים כגון ארון הזזה 3 דלתות, ארון בגדים 3 דלתות ועוד.
 
לקריאה נוספת: ארון 4 דלתות