שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארונות פינתיים לחדרי שינה

רוב הארונות שאנו מכירים לאחסון הבגדים שלנו, הם ארונות סטנדרטיים, השונים בגודלם. ישנם חדרים או פינות שהן "בעייתיות" ויש לנצל כל פינה לאחסון. אמנם אולי לא שמעתם הרבה על ארונות פינתיים לחדר שינה אך בהחלט ניתן למצוא כאלה. מי שיש לו פינה בקיר בצורת רש וחבל כי הפינה צלך לאיבוד וניתן לנצל אותה, כדאי שיתחיל להתעניין על ארונות פינתיים לחדר שינה. ניתן למצוא ארונות פינתיים עם דלתות הזזה לחללים שיש בהם פינות וכך ליצור חלל אחסון נוח ופרקטי שיאחסן לנו עוד בגדים וחפצים שונים. אם לא מצאתם ארונות פינתיים לחדר שינה תוכלו לערוך חיפוש באינטרנט ולבדוק, אילו חברות מייצרות את הארונות הללו. מי שמעוניין במבנה מיוחד של ארונות פינתיים לחדר שינה, יוכל תמיד לבצע הזמנה מנגר פרטי.

ארון פינתיעיצוב ארון פינתי

שיין דור תכנון ארונות פינתיים לחדרי שינה

חשוב כי תתכננו את הארון הפינתי שלכם, אם ליותר תלייה, לאחסון נעליים, למגירות רבות יותר וכדומה. ניתן למצוא כמה דגמים שלארונות פינתיים לחדר שינה, אך לא כולם יכולים ממש או בדיוק להתאים לכם על פי החפצים או הבגדים שברצונכם לאחסן.  חשוב כי הצבע, או העץ יהיה מתאים לשאר הריהוט בחדר השינה שלם, כך שתהיה הרמוניה מסוימת בעיצוב הכללי של חדר השינה שלכם. אם יש לכם מקום לחדר ארונות, תוכלו לבנות חדר ארונות פינתי, אך אם המקום הפינתי בקיר הוא קטן יותר, תוכלו לרכוש ארונות פינתיים לחדר שינה, מה שיוכל בהחלט לספק את צרכיכם מבחינת אחסון נוח ונגיש של הבגדים והנעליים שלכם.

 

חומרי הגלם השונים של ארונות פינתיים

אם אתם מעוניינים בארון פינתי איכותי שיחזיק מעמד לאו רך שנים רבות, כדאי כי תרכשו ארון  פינתי לחדר השינה שלכם שעשוי חומרי גלם איכותיים, כמו עץ מלא.  ההשקעה היא אמנם רבה יותר מהבחינה התקציבית, אך היא בהחלט משתלמת. ניתן למצוא עץ מלא זול יותר כמו עץ אורן למשל, או לחלופין כדאי לחפש מבצעים של ארונות פינתיים באולמות התצוגה של חנויות המפעל שמייצר ארונות מכל הסוגים במיוחד בסוף השנה בה תמיד מחליפים קולקציה.

שיין דור ארונות מזמינים אותכם להתרשם ולבחור ממגוון הארונות שיש לנו להציע. לפניכם מוצגים מגוון ארונות פינתיים מעוצבים המתאימים לכל חלל חדר. אנו מציעים לכם מגוון ארונות פינתיים כגון ארון בגדים פינתי, ארון הזזה פינתי, ארון פינתי לחדר שינה ועוד.

לקריאה נוספת: ארונות בהזמנה אישית