שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

המדריך למחירי ארונות קיר

יש ארונות קיר ויש ארונות קיר בוטיק המתאימים במדויק לצרכי הבית מבחינה פונקציונלית ועיצובית. אם גם אתם מעוניינים בארונות קיר בסגנון זה, תוכלו לפנות אלינו ולקבל את כל המידע הדרוש בנושא. ארונות קיר הנם ארונות אשר ניתן לעצב ולהכין בהתאם למראה הבית שלכם, ועל מנת שנוכל לספק לכם את מוצר האחסון הטוב ביותר, לפניכם כל הצעדים הנדרשים לכם לביצוע ויישום לקראת כך. שיין דור גאה להציג בפניכם את קולקציית ארונות הזזה במבחר עיצובים - הקליקו לצפיה.

שיין דור - תכנון ארונות קיר

עליכם לגבש נוסח כללי של מתאר הארון שלכם, החל ממראה דלת הארון ועד למראה ידיות הפתיחה וצירי ההזזה, במידה ומדובר בארון הזזה. יש לקחת בחשבון את דלת הארון וחומרי הייצור שלה, מסילות הארון והגוון שיעטר אותן, וכן ידיות הארון, בידיות פתיחה, מבחינת צבע וצורה. קבלו מאתנו מספר טיפים משמעותיים:

* בחדר קטן עדיף לבחור ארון בצבעים כהים ופרזול קטן.

* בחדר גדול עדיף לבחור ארון בצבע בהיר ועם רכיבי פרזול גדולים.

* יש לקחת בחשבון אלמנטים סגנוניים: למעוניינים בארון כפרי מומלץ לבחור בצבע עץ טבעי ולמעוניינים בארונות מודרניים יהיו הצבעים הבהירים והכסופים בחירה ראויה.

מחיר ארון קירארון קיר מחירים

הגשת התכנון למעצב לבדיקה ותכנון

המעצב יבחן את רכיבי הארון אשר תכננתם ויסייע לכם לשמור על מראה מחודד וראוי, תוך הבלטת פריטים מסוימים שחשבתם עליהם והצנעת פריטים אחרים שהבלטתם עלולה לגרום לעיוות עיצובי. יחד עם זאת, ייעשה כל מאמץ לשמור על נוסחת העיצוב המקורית עליה חשבתם מלכתחילה, ולבסוף, אם התרצתם מהארון, תונפק עבורכם הצעת מחיר. ארונות ניתן לעצב עם הדפסים (בארונות הזזה), מראות חוץ (בארונות הזזה), מראות פנים (בארונות קיר), ובשלל דלתות ופרזולים מאובזרים ויפים.

פעולות להובלת הארון לביתכם

* יש לבחור באמצעי התשלום המועדף עליכם ולוודא כי לאחר ביצועו קיבלתם את כל הניירת הדרושה – החל מתעודת האחריות, ועד לתעודות רשמיות של המוצר וחשבוניות קנייה, כמובן.

* יש לגבש תאריך הובלה נוח בו תהיו נגישים בביתכם.

* במידה וההובלה הגיעה ללא ההתקנה יש להמתין ולא לפתוח את מוצרי הארון כדי לא לאבד מכתב האחריות.

* בהתקנה יש להנחות את המתקינים היכן מוצבים הארונות, כולל מיקומים לביצוע חציבות-קיר לשם הטמעתם.

אנו מאחלים לכם בהצלחה בקניית ארונות הקיר החדשים!

שיין דור ארונות מתמחים כבר עשרות שיים בייצור ועיצוב ארונות קיר מחירים ללא תחרות!

אנו מציעים לקהל לקוחותינו ארון קיר מחיר ושירות ללא תחרות. אצלנו תקבלו ארונות קיר מחרים שווים לכל כיס.

לקריאה נוספת: המדריך לארונות קיר וארונות הזזה