שם:
טל':
אימייל:
שיין דור ארונות
09-7489692
עד 70% הנחה מתצוגות!
 

ארון בגדים דלתות הזזה

מכל אפשרויות בחירת דלתות עבור ארון בגדים דלתות הזזה תהיה זו המועדפת. ארון הזזה מועדף על פני ארון פתיחה וזאת בכל קנה מידה אפשרי: זה בכלל לא נושא לתחרות. בעבר סברו כי לארון הפתיחה יש יתרון כי יש בו מראה בפנים, אך מאז התפתחות הדלתות והמצאת המראה החיצונית הענקית ניתן לומר שאין מתחרה לארון ההזזה, ויש לו עוד הרבה מאד יתרונות שמאד מומלץ לדעת ולהכיר אותם.

ארונות קיר הזזה של שיין דור

ארון הזזה חצוב חוסך מקום בכל רחבי הבית, לא בולט החוצה ובקניית מרובה של ארון מסוג זה נחסך מקום רב בכל רחבי הבית. לארון הזזה יתרון ברור בתחום החיסכון במקום במיוחד כשהוא חצוב.

חוסך מקום בעת הפתיחה

אם חשבתם שרק בשל החציבה יש חיסכון במקום, חכו שתשמעו מה קורה כשפותחים את הארון והדלת בכלל לא נעה אנכית לכיוונכם אלא נשארת באותו ציר אנכי ומשנה רק את צירה האופקי. בכך הארון נעשה לארון נגיש מאד, ולא תופס ולו בליל מזערי של מקום פנוי.

מעוצב ברמות שלא הוכרו בתקופת ארונות הפתיחה

ארונות הזזהעיצוב ארונות הזזה

ארון ההזזה מעוצב באמצעות הדפסות שהן, כידוע, הפתרונות החמים ביותר בתחום העיצוב: הארון פשוט מכיל את כל הצבעים והצורות, כולל תמונות קיר אמתיות ואותנטיות המעוצבות על דלתות הארון בצבע או ב- SEPIA/שחור לבן. במילים אחרות, הארון נהפך לא רק להתקן אחסון אלא גם להתקן העיצובי מספר אחד בחדר.

ארון פונקציונלי מבחוץ ומבפנים

מבחוץ תוכלו, כאמור, ליהנות מהדפסי בוטיק או מראה גדולה. מבפנים תוכלו ליהנות מסידור מדפים נוח ונגיש אשר תענוג לגשת אליו בכל פעם מחדש כשבוחרים בגד בתחילת היום. זהו אחד הארונות הנוחים שתוכלו להתרשם מהם.

ארון עם עיצוב בוטיק גם בפרזול

מעטפת הארון, החלק שעוטף את פלטת ההזזה, ובין 2 הפלטות מגיעה בשלל עיצובים לבחירת הלקוח: החל מלבנים או שחורים ועד למוזהבים/כסופים. ניתן לבחור גם שלל חומרים שיפרזלו לכם את הארון – ממתכות ועד לפלסטיקים קשיחים.

ההמלצות שלנו

* לשקול היטב את עיצוב הארון.

* להתייעץ לחוות דעת שנייה עם יועץ עיצוב ארונות בחנות ארונות הזזה.

* להתנהל נכון באספקת הארון: לא לפתוח בהובלה, להמתין להתקנה במועד שנקבע לכם.

שיין דור ארונות מעצבים ומייצרים ארונות בגדים כבר עשרות שנים.

לפניכם מוצג ארון בגדים דלתות הזזה במגוון עיצובים שונים כגון: ארון בגדים דלתות הזזה מעוצב ונוח לשימוש, ארונות בגדים הזזה עם דלתות משולבות מראה, ארון בגדים הזזה מודרני מעוצב ועוד.

לקריאה נוספת:

ארון הזזה 3 דלתות

קולקציית ארונות הזזה